Pakkanen on laskenut..Oli yön aikana kylmentynyt, seitsemän aikaan oli viiden asteen paikkeilla. Nyt enää yhden paikkeilla.

 

Päivä on alkanut varsin reippaasti. Vaihdoin yhden kukan isompaan ruukkuun. Sitten jonkinlaista liikunnan harjoittamista :P
Olen siis erittäin tyytyväinen viikon aloitukseen.
Puolisen toista kuukautta olen laskenut pisteitä melko hyvällä menestyksellä. Jos katsoo asiaa motivaation ja lukemien perusteella. Mutta mistä lie johtuu, mutta paino ei ole laskenut sitten mitään :O
Mulla on kerran viikossa herkkupäivä, ja pe ja su jotain poikkeussääntöjä.
Niiden ei periaatteessa pitäisi vaikuttaa. Kenties mun aineenvaihdunta on hidastunut... Hivenen turhauttaa, mutta en anna periksi.
Ikinä ei ole ollut tälläistä motivaatiota. Joka kestää senkin ettei paino ole vielä pudonnut, vaan jatkaa päättäväisesti eteenpäin.
Motivaatiota on ollut joskus ennenkin muttei ehkä näin päättäväistä.
Ei ainakaan varmaan olisi kestänyt tälläistä hitautta!!!!!!!
Nyt en vaan anna periksi! :)
Yksi syy voi olla myös se että nyt vasta olen saanut pysähtymään painonousun, mutta ei ole vielä ehtinyt ruveta laskemaan. Who knows!!

Tälläisiä kuulumisia tältä saralta. :)