Tosi nätti kappale "people need the Lord".. ja niin totta.
Menin tänään töihin sairasloman jälkeen. Ja heti kävellessäni työpaikalle, totesin etten oo kunnossa. Ja olihan sitä aika jännä olo töissä. Vähän liian jännä välillä. Kun on huono olo ja ei oo ihan täysillä mukana siinä hetkessä. Mutta selvisin. Ja huomenna vielä. Lyhyempi päivä on tiedossa, 4,5 tuntia. Ja lauantai on mukava päivä yleensä. Lauantain takia onkin maanantai vapaata..
Huomisiltana on nuortenilta ja mulla sen juonto. Tuntuu huomattavasti helpommalta kun on vain juonto eikä mitään muuta. Viimeksi oli myös säestys, en tykänny yhtään. Se ei ole mulle nuortenilloissa luontevaa. Muuten kyllä säestän mielelläni. Ja oon sitä tehnykin, välillä TOSI PALJON. ja nyt viime aikoina vähemmän. No, kun kesä tulee ja Joosua-aktio, niin siellä sitä saa säestää PALJON.
Ostin skypeä varten mikrofonin&kuulokkeet. Ja kyllähän niillä musiikkikin paremmalta kuulostaa. Ainakaa mun kaiuttimet ei soita nätisti musiikkia.
Mulla ei oo kakkuvuokaa. Ja oon asunut omassa taloudessa kohta 10 vuotta :D harvoin sitä edes kylläkään on kiinnostusta leipoa kakkua, mutta sitten kun ois, niin eipä ole vuokaa. Nyt olis kiva leipoa jotakin. Vaikka kakkua :D Nooh, en mä mitään leipomusta tarvii..
Jahas, lähen lepäilemään. Että on edes jossakin kondiksessa aamulla töissä. :)