Huomenna koittaa se päivä kun saan uuden asunnon avaimet. :) hip, hei.
Sitten ehkä siellä pientä siivoista, riippuen vähän.. Mutta kiva on ainakin ottaa kostealla lattiat ja kaapit, vaikka olisikin siivottu. Tulee sitten sellainen oman kodin tuntu..
Kaunis auringonpaiste ulkona! :)
Maanantain ja tiistain olin vielä flunssa takia saikulla. Nyt sitten "muuten vaan" vajaa kaksi viikkoa saikulla. Kun ei irtoo, niin ei irtoo. Joskus vajaa 3 v sitten tuli samanlainen väsymys.
Silloin oli kyllä konkreettisempi tilanne, tiesi varmasti syy-seuraus suhteen. Silloin kyseessä oli työpaikalla oleva ongelma, joka oli ollut jo ongelma ennen minua. Edelliset olivat sen takia lähteneet paikasta. ( viimeisin väliaikaisesti muualla ja minä tulin sijaiseksi )
Eli tuossa tilanteessa mä tulin vaan taas yhdeksi joka joutui "kärsimyksen" kohteeksi. Nyt menee enemmän arvailun ja oletuksien puolelle.
Tällä kertaa kyllä tämä on varmaan monen eri tekijän summa. Ei mikään yksittäinen. Eikä edes kaksittainen :) Ja enemmän täytyy mennä ajassa taaksepäin koska kulunut vuosi ei niin ole ollut rasittava. Tullut siis pikkuhiljaa hiipien pitemmällä aikavälillä.
Kesällä oli, näin jälkikäteen ajateltuna, jo jotain väsymisen merkkejä. Puhumattakaan alkusyksystä. No, tuossa nyt pientä selitystä.
Ei ehkä välttämättä mukavaa tunnustaa ettei jaksa.
Eikös nykyään pitäisi olla vahva ja jos mahdollista vielä vahvempi. Kuitenkaan ei kaikki ole niin vahvoja. Kuka mistäkin syystä.
Heh, ja näyttää siltä että minä en ainakaan toistaiseksi kuulu niihin xtra vahvoihin, enkä edes niihin vahvoihin. :) Että tälläistä tänne tällä kertaa.