Olin niin ajatuksissani, että kun piti syödä "jälkiruoaksi" yksi keksi,
( ja pussissa oli 2 kpl ) niin sinne ne meni molemmat. Luin juuri blogeja. :D :D ja huomasin syöväni toista :D Ou jee! Näin sitä painoa hallitaan.
Nyt oon siinä tilanteessa että olen saanut painon pysymään samassa..välillä hiukan pudonnut. Muttei mitenkään vielä merkittävästi.
Hyvä tietysti ettei nouse.. of course.
Silloin maanantaina vähän tuli naposteltua enemmän ja vähemmän. Kun A:n kanssa, joka oli vierailulla, jäätiin istumaan pöydän ääreen. Ensinnäkin söin niinkuin muutkin pannukakkua. Kolme palaa, päällä hilloa ja kermaa. Auts! Kai keksinkin söin, en muista. Mutta sitten vetelin menemään vielä popcornia...
Tiistaina sitten meinasin alkaa syömään pieniä pääsiäismunia, joita oli muka pakko ostaa, enemmänkin. Mutta onneksi sitten en alkanu pahemmin.. Jotain muutakin höpsönhöpsöä maiskutin.
Äh, ehkä nämä riittää yhteen kirjoitukseen. Päivät on menny ihan ok:sti. Kuitenkin olen syönyt, en siis päivällä vedä mitään nälkäkuuria, joka kostautuu illalla.
Pitäisi päästä yli tästä "tekee mieli sitä ja sitä" vaiheesta. Ainahan se aika ajoin tulee, mutta tällä erää. Kun aina kun pääsee hyvään motivaatioon, niin jossain kohtaa sit alkaa lipsumaan.
Mun pitäisi keksiä joku suunnitelma sille, kun T:llä on yleensä jotain hyvää, etten ala niihin sortumaan. Joku ajatusrakennelma, jolla torjun mieliteot. Uusi asenne. Kuiteskin monesti olen T:llä illalla, niin siksi oikeesti pitäisi keksiä jotain. On mulla välillä jotain omaa kevyttä herkkua siltä varalta mukana. Mutta sitten ne sen herkut näyttää paremmilta ja plääh!
No, pitääpä tässä keksiä jotain..Ja ainakin keksiä motivoiva asenne.. :)
Rupeaa vaikka tekemään jotakin kun tulee mieliteko..
Ja voisi varautua vaikkapa siihen että kahvin kanssa, jota illalla juon kupillisen, otan vaikka jotain hedelmä tms. karkkeja muutaman. Menee 0,5 pistettä. Ja jos on kovia, niin imeskelee ne hartaasti. Ja makeannälkä on tyydytetty. Mulla ei toimi hedelmät tuossa ongelmassa. Ainakaan toistaiseksi.

Tänään on kuoro :)