On se vaan syksy jo tullut, ja talvi tulossa. Siitä ei pääse mihinkään. Jouluun on aikaa 59 päivää. Sehän tämän syksyajan mukavasti katkaisee. Kun sitä aletaan jo valmistelemaan hyvissä ajoin. Olen ostanut jo joitain lahjojakin, ennätys!
On vaan sattunut kohdalle joitain mitä olen ajatellut ostaa jo valmiiksi...en vielä tosin kaikista niistä tiedä kenelle päätyy. Mutta kivoja on, ainakin ostajan mielestä. Niin kivoja että osa päätyi omaan käyttöön ja osa odottelee pääsyä jonkun joulupakettiin. En voi tässä paljastaa mitä ne on, koska ei koskaan tiedä jos vaikka jokin lahjan saaja lukee näitä juttuja. :)
*****
Yllätys, yllätys. Olen sairaslomalla. Flunssan tapainen joku mikä lie, again. Tämä ja huominen päivä on kotona oloa ja sitten la töihin. Maanantainahan onkin sitten lääkäri jolle vuodatan sydämeni. Eli koko kokonaisuuden, homeetkin mainitsen :D
Saapi sitten nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan töiden suhteen. Kun uuttahan sitä on saatava. No more, sanon pölyille ja muille itiöille!
*****
Havaitsin juuri että on puhkeamassa viisauden hammas. Tähän asti olen selvinnyt ilman repimisiä aiempien kanssa. Nyt tuntuu siltä etten välttämättä selviäkään. Meinaan osa on jo puhjennut ja tuntuisi olevan takahampaan alla osittain. Eihän se sinne mahdu kasvamaan. Kääk! Muutenkin pitäisi mennä katsastuttamaan pari hammasta, että onko paikka lähtenyt. Eikun vaan aikaa varaamaan.
mä en haluu!!!!!! poistattaa viisauden hammasta. vaikken niin hammaslääkärikammoinen olekaan, niin tuo pelottaa.......