Eilen kirjoitin pätkän TOSI hyvästä laulusta..

Laitan sen tähän nyt kokonaisuudessaan, kun sanat ovat nenäni edessä. Sanat ilman säveltä ei vielä KUULOSTA laululta, mutta voin vakuuttaa että kyseessä tosi kaunis laulu :)

1. Lapsilleen on Taivaan Isä hellä.
Rakastaa Hän koko sydämellä.
Kilttiä ja tuhmaa, sitäkin ken uhmaa. Isällä on sydäntä, jos kellä.
Kilttiä ja tuhmaa, sitäkin ken uhmaa. Isällä on sydäntä, jos kellä.

2. Synnistä on sydämeni musta.
Uskonut en Isän varoitusta.
Kaiken Hän on nähnyt, mitä olen tehnyt. Syyllisenä pelkään rangaistusta.
Kaiken Hän on nähnyt, mitä olen tehnyt. Syyllisenä pelkään rangaistusta.
 
3. Elämänsä Jeesus Kristus antoi.
Rangaistuksen puolestani kantoi.
Kanssaan tahdon jatkaa, Isän luokse matkaa, sinne missä kadutkin on kultaa.
Kanssaan tahdon jatkaa, Isän luokse matkaa, sinne missä kadutkin on kultaa.

4. Näin on Jeesus armahtanut lastaan.
Anteeks' antamuksen otan vastaan.
Valkeampi lunta, on nyt sisinkunta. Vapaa olen, tuntui miltä tuntui.
Valkeampi lunta, on nyt sisinkunta. Vapaa olen, tuntui miltä tuntui.

5. Kasvu alkaa uskon siemenestä.
Varjot eivät vihreyttä estä.
Vaikka puris hala, satais kaatamalla. Uudistun mä aina armon alla.
Vaikka puris hala, satais kaatamalla. Uudistun mä aina armon alla.