Eräänä aamuna yövuoron päätteeksi muutamia kuvia nappailin. Työpaikan ulko-ovelle paistoi hauskasti puiden lomasta aamuaurinko. Olin kyseisiä kukkia aiemminkin ihastellut...

kes%C3%A4.jpg

Kukat tuntuvat ylipäätään vuodesta toiseen olevan niitä mitä mieluiten kuvailen ...Kestosuosikki siis! :)

kukkaa.jpg

Sitten blogiin....ja tänne kirjoitteluun. Tammikuussa näkyy olevan edellinen kirjoitus. Kaiketi sitä on ollut "tärkeämpää" tekemistä kuin blogiin kirjoittaminen ;) ...vaikken kyllä ole sitä mieltä; tuosta tärkeydestä nimittäin. Oon vähän luonteeltani sellainen, että perus arjessa jumiudun samoihin juttuihin, ja kaikki vähän luovempi jää taka-alalle. Luoviksi jutuiksi voidaan mun tapauksessa laskea esimerkiksi askartelu, blogikirjoittelu ja musisointi. Musisointia ehkä eniten näistä, töitten tai muun arjen lomassa, olen harrastanut, sitäkin kuitenkin liian vähän. Puoliso osti Thomanilta mukavat kosketinsoittimet talvella ja niitä siis oon välillä soitellut. Ihan viime aikoina jopa vähän enemmänkin. Työpaikalla toimintaterapeutti otti kopioita aikuisten värityskirjasta potilaille ( ja hoitajillekin ) väritettäväksi. Niistä tulee tosi hienoja, osa päätyi käytävän seinälle ja osa jäi osastolle seinälle. Ja lisää tulee. Tai näin oletan, itsehän olen jo taas toisessa työpaikassa rahaa ja työkokemusta hankkimassa. Onneksi on mukavasti töitä ollut, ja vielä ihan sitä "ominta" juttua. Anyway, sain inspiraation ostaa itselleni kirjan, ja jopa yhden! kuvan olen sieltä värittänyt :) ....loput odottelee sopivaa hetkeä. Itselleni erityisesti kuvien väritys toimii omien rajojen/ rajoitusten rikkojana. Esimerkiksi askarrellessa olen tosi tarkka, että värit sointuu hyvin yhteen, enkä useinkaan kokeile jotain "rohkeaa". Värityskuvissa annan mennä, enkä mieti niin tarkkaan värejä. Tämännäköinen kirja -->

Katsoin tässä lähiaikoina Netflixistä Liza Marklundin "Punainen susi" jaksot. Tykkäsin. Harmi ettei niitä ollut enempää. Liza on minulle aiemmin vieras tuttavuus, yhtä kirjaa olen kokeillut aloitella. Keskittymiskyky lukemiseen ei ole ollut parhain mahdollinen, joten se odottee vielä... vai eikö alku ole riittävän mukaansa tempaava. Luulen, että kuitenkin tuo ensimmäinen, eli keskittymiskyky, on syyllinen lukemisen etenemiseen. Saa nähdä millainen on Silta -sarjan 3.tuotantokausi, joka alkaa syyskussa. Eei ole enää Kim Bodnia sarjassa mukana... Olen tykännyt aiemmista tuotantokausista! :) ...Broadchurch-sarjasta tulee myös toinen tuotantokausi, yleensä menen jo ennen kymmentä nukkumaan ennen työpäivää, mutta ilmeisesti täytyy alkaa sunnuntaisin valvomaan klo 22 asti :D ...infossa sanotaan, että tulee myös Katsomosta suoratoistona, ei kai sitten ole jälkikäteen katsottavissa.  En oikein noita kaikkia termejä ymmärrä, heh. Onneksi Silta on varmaankin nähtävissä Areenassa, koska se tulisi sunnuntaina klo 22. Kesä tosiaan meni vuorotyössä, nyt taas parin kuukauden ajan on päivätyö ja viikonloput vapaata, hieman erilaista :)

Vielä loppuun yksi kesäinen kuva, kukka-aiheinen ;)

kukka.jpg